РЕГЛАМЕНТ
Рокитнівської районної державної адміністрації
Районна державна адміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає в установленому порядку громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.
Висвітлення діяльності районної державної адміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
При цьому визначаються:
повноваження і функції посадової особи;
структурні підрозділи районної державної адміністрації, діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;
підприємства, установи та організації, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;
порядок заміщення голови районної державної адміністрації, його першого заступника та заступника у разі їх відсутності.
Положення про апарат районної державної адміністрації розробляється завідувачем сектору з питань управління персоналом апарату районної державної адміністрації, погоджується із керівником апарату і затверджується розпорядженням голови районної державної адміністрації.
Положення про структурні підрозділи апарату районної державної адміністрації та структурні підрозділи без статусу юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів і погоджуються з заступником голови, відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівником апарату, начальником відділу організаційно-правового забезпечення апарату районної державної адміністрації та затверджуються розпорядженням голови районної державної адміністрації.
Планування роботи районної державної адміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.
Планування роботи районної державної адміністрації здійснюється з урахуванням основних напрямів державної політики, доручень і рекомендацій органів виконавчої влади вищого рівня, пропозицій керівництва районної державної адміністрації та її структурних підрозділів.
Пропозиції до планів роботи подаються в відділ організаційно-правового забезпечення апарату районної державної адміністрації до 15 числа місяця, який передує року, кварталу або місяцю, на який затверджується план.
Планування роботи районної державної адміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
актуальні питання, пов’язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку території району або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв’язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, наради у голови районної державної адміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів;
перелік актів законодавства, розпоряджень голови районної державної адміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;
основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується районною державною адміністрацією або за її участю.
підбиття підсумків діяльності районної державної адміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;
діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови районної державної адміністрації.
Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Питання виключається з плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівника апарату районної державної адміністрації.
Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації встановлює керівник апарату районної державної адміністрації.
Зміст звітності визначається питаннями, що вирішуються районної державною адміністрацією та її структурними підрозділами.
Звіт про результати діяльності районної державної адміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.
ІІІ. Організація роботи апарату районної державної адміністрації
опрацьовує документи, що надходять до районної державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови, заступників голови районної державної адміністрації та керівника апарату районної державної адміністрації;
здійснює опрацювання проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації; розробляє за дорученням голови районної державної адміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
проводить за дорученням голови районної державної адміністрації перевірки стану виконання актів законодавства, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень голови районної державної адміністрації у структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень районної державної адміністрації); вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв’язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації;
за дорученням голови районної державної адміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії районної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;
здійснює правове забезпечення діяльності районної державної адміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами районної державної адміністрації;
готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою районної державної адміністрації;
проводить разом із структурними підрозділами районної державної адміністрації аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення;
здійснює матеріально-технічне і господарське забезпечення діяльності апарату районної державної адміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративних приміщеннях апарату районної державної адміністрації; забезпечує належний протипожежний стан у приміщеннях апарату районної державної адміністрації та дотримання правил охорони праці;
здійснює організаційне забезпечення засідань колегії, нарад, інших заходів, що проводяться головою районної державної адміністрації та його заступниками;
провадить діяльність, пов’язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в обласній державній адміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
організовує особистий прийом громадян та розгляд звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;
забезпечує ведення діловодства в апараті районної державної адміністрації;
забезпечує висвітлення діяльності районної державної адміністрації;
виконує інші функції відповідно до законодавства та цього Регламенту.
Організація роботи з управління персоналом у структурних підрозділах районної державної адміністрації здійснюється за затвердженим керівником такого підрозділу річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з інших питань управління персоналом.
Робота з персоналом в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.
Прийняття працівників на роботу до районної державної адміністрації на посади, що не віднесені до посад державної служби, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до чинного законодавства України/
Тривалість підготовки проектів клопотань щодо нагородження не може перевищувати 10 днів з часу надходження матеріалів у сектор з питань управління персоналом райдержадміністрації. У разі, коли документи, що надійшли, підготовлені неякісно, працівники сектору повертають їх на доопрацювання.
Проекти подань, які надсилаються до облдержадміністрації та інших органів виконавчої влади, погоджуються і візуються заступниками голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Організація роботи з документами у структурних підрозділах районної державної адміністрації здійснюється відповідно до власних інструкцій з діловодства.
Організація роботи з документами, а також внесення на розгляд проектів розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюються в установленому законодавством порядку.
Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівник апарату районної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень районної державної адміністрації).
Відповідальність за виконання документів несуть також посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням чи до компетенції яких входить вирішення завдань, що містяться в документах, особи, визначені в резолюції керівництва районної державної адміністрації, та безпосередні виконавці.
У структурних підрозділах районної державної адміністрації безпосередній контроль за виконанням документів здійснює особа, відповідальна за діловодство.
аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;
систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;
проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;
одержання довідок, інших інформаційних матеріалів від структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування;
розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови районної державної адміністрації або його заступників.
За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова районної державної адміністрації або його заступник (відповідно до розподілу функціональних повноважень) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.
VII. Організація розгляду звернень громадян та проведення особистого прийому громадян
Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
Загальний відділ апарату районної державної адміністрації згідно із дорученнями керівництва районної державної адміністрації надсилає в терміни, установлені законодавством, письмові звернення громадян керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції для розгляду і вжиття відповідних заходів.
Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень громадян несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.
Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи районної державної адміністрації або її апарату, територіальні органи центральних органів виконавчої влади, виконавчі комітети сільських та селищних рад, підприємства, установи, організації, яким доручено розгляд звернень та до повноважень яких входить вирішення порушених у зверненні питань.
VIII. Організація правового забезпечення діяльності районної державної адміністрації
Відділ організаційно-правового забезпечення апарату районної державної адміністрації підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату районної державної адміністрації — керівнику апарату районної державної адміністрації.
правове забезпечення діяльності районної державної адміністрації;
організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами районної державної адміністрації;
підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.
забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, наказів керівника апарату районної державної адміністрації, рішень колегії, а також інших актів районної державної адміністрації;
проводить правову експертизу проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, візує їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації, її апарату та інших органів, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;
визначає, які розпорядження голови районної державної адміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Рівненській області;
надає методичну допомогу працівникам апарату районної державної адміністрації, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;
представляє інтереси районної державної адміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;
виконує інші функції з правового забезпечення діяльності районної державної адміністрації відповідно до цього Регламенту та Положення про відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації, що затверджується головою районної державної адміністрації.
здійснює керівництво роботою відділу організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться в районній державній адміністрації;
організовує роботу працівників відділу організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників відділу та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;
виконує інші передбачені законодавством функції.
З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами при районній державній адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» утворюється громадська рада.
Рішення зазначених органів оформляються протоколами.
До складу колегії можуть входити за згодою керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади та посадові особи органів місцевого самоврядування.
До складу колегії районної державної адміністрації можуть бути включені за пропозицією громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій їх представники.
Кількісний та персональний склад колегії районної державної адміністрації визначається головою адміністрації (головою колегії).
Відділ організаційно-правового забезпечення апарату районної державної адміністрації надає консультативну та практичну допомогу під час підготовки питань для розгляду на засіданнях колегії.
Організаційне забезпечення підготовки і проведення засідань колегії здійснює відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації.
Матеріально-технічне забезпечення засідань колегії здійснює відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
Рішення колегії оформляється протоколом, який підписується головуючим на засіданні та розробляється головним спеціалістом відділу організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації.
Рішення колегії з процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання розпорядження).
Х. Порядок підготовки та проведення нарад, інших заходів в районній державній адміністрації
План проведення наради, іншого заходу затверджує відповідна посадова особа.
Наради, інші заходи плануються і проводяться за участю сільських та селищних голів, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, голів об’єднаних територіальних громад району.
Організація проведення нарад у голови районної державної адміністрації, його заступників та керівника апарату районної державної адміністрації покладається на апарат або відповідні структурні підрозділи районної державної адміністрації.
Протоколювання нарад у голови районної державної адміністрації проводиться працівниками відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату.
Протокол наради підписує головуючий.
У разі коли проект розпорядження стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій.
Головний розробник самостійно визначає заінтересовані структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату та інші органи виходячи із змісту основних положень проекту розпорядження.
погодили проект розпорядження без зауважень;
висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;
висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;
не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.
Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності районної державної адміністрації.
Копії документів погодження проекту розпорядження зберігаються в архівних справах головного розробника.
До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо).
Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.
Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи або з інших організаційних питань.
Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов’язковим.
У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування районної державної адміністрації про хід виконання встановлених завдань.
Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, подає:
копію рішення про погодження Державної регуляторної служби України разом з аналізом його регуляторного впливу;
копію повідомлення про оприлюднення проекту.
За дорученням голови районної державної адміністрації або його заступника відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівника апарату районної державної адміністрації опрацювання внесеного проекту розпорядження проводиться в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту.
Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті районної державної адміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи апарату районної державної адміністрації.
У разі коли проект розпорядження подано апарату районної державної адміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації доповідає про це керівнику апарату районної державної адміністрації, який у дводенний строк супровідним листом за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього.
Відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов’язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність із вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.
Відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації під час проведення правової експертизи:
перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;
оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;
перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами.
У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації готує висновок (додаток 6).
Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.
Проект розпорядження вважається підготовленим, якщо він відповідає чинному законодавству, погоджений і завізований начальником відділу організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації, першим заступником голови адміністрації, заступником голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень, керівником апарату, начальником загального відділу, особою уповноваженою з питань запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які мають відношення до цього питання.
Головний розробник подає в загальний відділ апарату районної державної адміністрації проект розпорядження і додатки до нього на паперових та електронних носіях.
Додатки до розпоряджень, головними розробниками яких є структурні підрозділи апарату районної державної адміністрації, підписуються керівником відповідного структурного підрозділу апарату районної державної адміністрації.
Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник голови адміністрації, керівник апарату районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень, який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень.
Відділ організаційно-правового забезпечення апарату районної державної адміністрації під час розгляду проекту розпорядження щодо відповідності його чинному законодавству визначає необхідність державної реєстрації і поряд з візою про погодження, за необхідності, робить відмітку «підлягає державній реєстрації».
Прийнятий нормативно-правовий акт (розпорядження) передається загальним відділом у відділ організаційно-правового забезпечення апарату районної державної адміністрації в оригіналі разом з трьома завіреними копіями та в електронному вигляді для подальшого подання на державну реєстрацію в Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області.
Відділ організаційно-правового забезпечення апарату райдержадміністрації готує супровідний лист до нормативно-правового акта, що подається на державну реєстрацію. Супровідний лист підписується головою районної державної адміністрації або його заступником.
Нормативно-правовий акт (розпорядження) подається на державну реєстрацію у п’ятиденний строк після його видання.
При розсиланні і опублікуванні зареєстрованого нормативно-правового акта зазначення номера і дати державної реєстрації є обов’язковим.
Зміни і доповнення, що вносяться до нормативно-правових актів, підлягають державній реєстрації у такому ж порядку.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, що стосуються прав та обов’язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, вказані в цьому пункті, оприлюднюються у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Доручення голови, першого заступника голови, заступника голови, керівника апарату адміністрації оформляється як офіційний документ організаційно-розпорядчого характеру на бланку районної державної адміністрації.
Проект доручення може готуватися на виконання іншого документа або за необхідності. Завдання у дорученні викладаються стисло, зрозуміло та конкретно, без повторень і вживання слів і зворотів, які не мають змістового навантаження.
У проекті доручення зазначається:
найменування органу виконавчої влади або прізвище та ініціали посадової особи, які є виконавцями;
зміст завдання;
термін виконання;
посада, прізвище та ініціали керівника, який здійснює контроль за виконанням доручення.
Завдання щодо інформування районної державної адміністрації про результати вирішення питань, визначених у дорученні, передбачаються у випадку важливості питання або у разі подальшого використання інформації для прийняття остаточного рішення.
Реєстрація доручень здійснюється загальним відділом апарату районної державної адміністрації відповідно до вимог Інструкції з діловодства в апараті районної державної адміністрації.
XII. Порядок внесення та розгляду проектів наказів керівника апарату районної державної адміністрації
Додатки до наказів є невід’ємною частиною таких наказів, підписуються керівником структурного підрозділу апарату районної державної адміністрації.
XIII. Публічне обговорення проекту розпорядження голови районної державної адміністрації
Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації чи її апарату або іншими органами.
До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.
які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;
яких результатів необхідно досягти;
які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;
строк проведення обговорення.
Головний розробник у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», подає сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації проект розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його видання та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.
Публічне обговорення проекту розпорядження проводиться з урахуванням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996.
Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проекту до районної державної адміністрації.
XIV. Взаємовідносини районної державної адміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування
Контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється відповідно до Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339.
З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку району, що надійшов від інших державних органів для погодження районною державною адміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення.
Керівник апарату райдержадміністрації Л. ПИШНЯК